有驚無險


因為工作關係,沒有依原定安排於手術一個月後覆診,每當靜下來都會怪自己工作過份投入,其實應該要好好愛惜自己的健康,愛惜自己的雙眼,特別是手術後的雙眼。近期工作量倍增,工作壓力勁大,雙眼長時間停留在電腦塋幕上,昨天黃昏時雙眼突然對光很敏感,當時真的很擔心會有事,更好直到今天也沒有大問題,下星期二才到醫院覆診,今個周末要好好休息才好。


4 responses to “有驚無險

  • Manyin

    我打算11月做lasik ar, 你覺得等佢random揀醫生安唔安全?同埋要預先幾耐排期?

    • toastiesmonster

      如果你打算十一月做lasik,可以現在先聽講座,打電話查下幾時有講座啦!

      個人認為揀Package價錢上較化算,再者指定醫生都是想揀出名的醫生(即手術費要差不多三萬的醫生),出名同收費成正比,但有名醫生同手術安全卻無掛鈎,當然醫生經驗重要,但其實lasik好大程度上都依靠儀器,再加上手術風險成因好多時都好個別,而且養和的醫生水平一般都不差,所以都不用太擔心。而且就算揀Package其實都有機會分配到最貴的醫生,碰碰運氣也無妨。分配醫生是按你檢眼當日的當值醫生而分配,簡單說,如果當日當值有醫生一,醫生二,醫生三,第一個病人便分到醫生一,第二個病人分到醫生二,如此類推。分配給的醫生便會一值跟進你的個案,包括手術前的檢查,手術,手術後當日檢查,第二日檢查,一個星期後檢查,一個月後檢查,三個月後檢查同半年後檢查。

      Package價已包手術前的檢查,手術及當日檢查,第二日檢查,一個星期後檢查,一個月後檢查,三個月後檢查同半年後檢查等及手術後首次醫藥費用。但如果指定醫生的話便續樣收費,所以除非錢唔係問題,否則正常人都會揀Package。而我也很滿意分配給我的吳彤醫生。

      檢眼當日便可以約埋做手術日期,星期幾有得做就依分配給你醫生的當值手術時間,而手術只會在星期一至五做,星期六及public holiday都不會安排手術,不過要準備好手術後第二天回醫院覆診,我的個案便是星期五做手術,星期六覆診,休息兩天便可以如常返工返學(其實手術後第二三天已經可以自如地上街吃飯,但當然在家休息會比較好,減低沙塵入眼,而且手術多休息,回復零近視一點也不難)。

      通常檢眼後,兩星期至一個月內便做手術,檢眼後的數據才有效嘛。但其實我不太清楚排期情況,因為我好有計劃安排,想在指定日期做手術,所以一個月前便約時間做檢查,所以沒有難度地便約到我想做手術的日期。

      希望我的解答對你有幫助。

  • Manyin

    你的解答好詳細ar^^,係咪除了第一次覆診,之後每次覆診都要另外收費?另外你有冇識得人去香港矯視中心做過?佢個talk話d機同養和一樣新同多

    • toastiesmonster

      Package的話,已經包晒覆診5次及之後5年一年一次視光師檢查。

      我都有朋友在診所做一萬蚊左右的,儀器可能一樣,但係我都係信醫院醫生多一點,一分錢一分貨,其他地方可以慳,雙眼跟自己一世,我會對佢好一點。俾多些少錢,手術當日在自己最脆弱時候護士對你好點,手術後服務好一點都值翻晒,同埋診所好似冇包咁多次覆診。

發表迴響

