尋找中環食晏好去處:北海道牧場餐廳


Hokkaido Dairy Farm Milk Restaurant 北海道牧場餐廳
Cuisine: Japanese Style Cafe
8/F, The Loop, 33 Wellington Street, Central

Comment: 單憑呢個部落格的名字,相信大家都估到我超鍾意食吐司。常聽到朋友投訴中環沒有食晏的選擇,來來去去都只係去某一兩間,當然沒有服務無誠意而又貴的餐廳o係中環區有一籮籮,好多時真係能可以給予我動力上OpenRice落個負級食評,不過其實中環是個寶藏,只是睇你有沒有要求,有沒有去留意。

今日朋友帶我上去這間新開的樓上舖:北海道牧場餐廳 (Hokkaido Dairy Farm Milk Restaurant),價錢合理,好味,有水準,能夠吃一個滿足的午餐,真的能給我無限的正能量。第一次,點的是北海道套餐,叉燒通粉配北海道3.6牛乳泡奶茶,食物份量適中,凍飲都只係HKD37,去邊度搵?


發表留言